تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین - تبریز : عضو شورای اسلامی شهر تبریز از افزایش دو برابری مبلغ کل اعتبار وام تخصیصی به کارگران و پاکبانان شهرداری در سال 94 خبر داد.

افزایش دوبرابری مبلغ وام کارگران شهرداری تبریز

 

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، علی شیاری در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال پاکبانان جام فجر اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی شورا امسال با افزایش دوبرابری میزان وام کارگران و پاکبانان در لایحه بودجه سال آینده مبلغ کل اعتبار این وام را به 20 میلیارد ریال افزایش دادند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اتمام بررسی و تصویب بودجه سال 94 شهر تبریز گفت: با رایزنی ها و مصوبه اعضای شورای شهر تبریز، شهردار محترم تبریز با همسان سازی حقوق و مزایای نیروهای شرکتی و خدماتی همانند شرکت همشهری موافقت کرده و از این پس همان مبالغی که نیروهای همشهری دریافت می کردند سایر نیروها نیز برخوردار خواهند شد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه فلسفه انقلاب اسلامی برقراری عدالت بود اظهار داشت: باید افرادی که مسئولیت دارند همواره اجرای عدالت را سرلوحه افکار و فعالیت های خود قرار دهند.

گفتنی است در مسابقات جام فوتسال پاکبانان ، تیم شهرداری منطقه یک اول، شهرداری منطقه 3 دوم و شهرداری منطقه 10 به مقام سوم دست یافتند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.